Journal of Philology and Linguistics of the University of Costa Rica ISSN Impreso: 0377-628X ISSN electrónico: 2215-2628

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La adquisición de los recursos gramaticales de referencia por estudiantes de español como segunda lengua en el nivel principiante
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Keywords

acquisition
gramatical resourses
second languages
reference
cohesion
adquisición
recursos gramaticales
segundas lenguas
referencia
cohesión

How to Cite

Vargas Víquez, S. (2013). La adquisición de los recursos gramaticales de referencia por estudiantes de español como segunda lengua en el nivel principiante. Journal of Philology and Linguistics of the University of Costa Rica, 38(1), 217–238. https://doi.org/10.15517/rfl.v38i1.12209

Abstract

They are presented in this article the analysis results of a corpus written by Anglophone learners of the beginner level of Spanish. These findings are part of a larger investigation that seeks to determine if there is a pattern of acquisition of referential grammatical resources in Spanish as a second language (common noun with indefinite determinant, common substantive with defined determinant, proper name, third-person singular pronoun and their possessive determiners, zero anaphora).
https://doi.org/10.15517/rfl.v38i1.12209
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