Abstract
This article reports on the theatre, danse, photographie and poetry work of María Bonilla and Ana Muñoz during the last 20 years, and cover aspects of the theoretical issues from archeologie, litterature, self portrait and self-image.
References
Alberca, M. (2009). Autoficción de un gozador de placeres efímeros. Olivar. Revista de Literatura y cultura Españolas. (12). pp. 199-216.
Barthes, R. (1989). La cámara lúcida. Barcelona: Ediciones Paidós.
Brea, J. L (2009). Las auras frías. El culto a la obra de arte en la época postaurática. www. joseluisbrea.net/ediciones_cc/3rU.pdf
__________ (2009). El tercer umbral. Estatuto de las prácticas artísticas en la era del capitalismo cultural. www.joseluisbrea.net/ediciones_cc/3rU.pdf
Fontcuberta, J. (2000). El beso de Judas. Barcelona: Editorial Gustavo Gili.
Foucault, M. (1999). La escritura de sí, en Estética, ética y hermenéutica, Barcelona: Paidós.
Foucault, M. (1968). Las palabras y las cosas. Buenos Aires: Siglo XXI Editores.
Jopeck, S. (2004). La photographie et l ́ (auto) biographie. Antología comentada de Sylvie Jopeck, La bibliothèque Gallimard, París: Éditions Gallimard.
Michaels, A. (1997). Piezas en fuga. Madrid: Alfaguara.
Woolf, V. (2001). Una habitación propia. Colección Barcelona: Seix Barral.