Editorial Team

Director

Juan Antonio Arroyo Valenciano, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.

Editor

Juan Antonio Arroyo Valenciano, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.

Editor

Tattiana M. Castillo Carmona, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.


Editorial Board

Juan Antonio Arroyo Valenciano, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.
Tattiana M. Castillo Carmona, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.
Adriana Venegas Oviedo, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.
Víctor Hugo Orozco Delgado, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.
Marco Antonio Alvarado Barboza, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.
Carlos Paz Barahona, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.


Editorial Management and Quality Committee

Juan Antonio Arroyo Valenciano, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.
Tattiana M. Castillo Carmona, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.
Marco Antonio Alvarado Barboza, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.


Technical Editorial Team

Daniela Campos Acuña, Assistant for Writing and Philological Review, Dirección de la Revista Gestión de la Educación, Escuela de Administración Educativa, Universidad de Costa Rica, Costa Rica.


International Scientific Committee

Yorka Coraliz Rodríguez Ahumada, Operations and Training in Teacher Well-being in Initial Teacher Education, Elige Educar. Research Assistant, Fondecyt Initiation Project, Universidad Central, Chile.

Verónica Mariela Cortés Luengo, Principal, Juan José Latorre Elementary School of Valparaíso, Chile.

Olivia Andrea Canales Quezada, Academic, Universidad de Playa Ancha and Universidad de Valparaíso, Chile.

Marco Maiori, Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación, Universidad de la Plata, Argentina.

Alex Oswaldo Sánchez Huarcaya, Maestría en Educación, Pontificia Universidad Católica, Perú.

Milagros Elena Rodríguez, Teaching, Universidad de Oriente, Venezuela.

Maritza Minelli Briceño Caballero, Educational Research Area, Universidad Autónoma de Yucatán, México.

Luis Eyder Ortiz Collazos, Teaching, Servicio Nacional de Aprendizaje, Colombia.

Sibel Celik, Voice Training Department, Dicle University State Conservatory, Turkey.

Mónica Rebeca Franco Pombo, Office of Outreach and Engagement, Universidad Católica de Santiago de Guayaquil, Ecuador.

Elsa Celina Gatti García, Coordination, Administración Nacional de Educación Pública, Uruguay.

Pedro Antônio de Mello, Instituto de Pesquisas e Estudos em Administração Universitária, Universidade Federal de Santa Catarina, Brasil.

Licíano Carlos Viana da Silva Lima, Teaching, Universidade do Minho, Portugal.

Josep Serentill Rubio, Presidency, Sociedad Catalana de Pedagogía, España.

Margarita Poggi, Human Development Program, Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales, Argentina.

Serafín Antúnez, Departament de Didàctica i Organització Educativa, Universitat de Barcelona, España.