Abstract


  • Ana R. Delgado, Universidad de Salamanca, España

  • Ana Ventura, Universidad Nacional del Comahue, Argentina

  • Beatriz Bonete López, Universidad Miguel Hernández de Elche, España

  • Cándido Inglés Saura, UNIVERSITAS Miguel Hernández, España

  • Daniel Bartholomeu, Department of Educational Psychology, UNIFIEO, Brasil

  • Esmeralda Valdivieso, University of Kansas, EEUU

  • Ilena Seda Santana, Universidad Autónoma de México, México

  • José Arana, Universidad de Salamanca, España

  • José Saiz, Universidad Católica de Temuco, Chile

  • Juan Muñoz Bandera, Universidad de Granada, España

  • Marcela Barguil Gallardo, Universidad de Costa Rica, Costa Rica

  • Mario Baez-Estrada, Universidad de Tarapacá, Chile

  • Mauricio Blanco Molina, Universidad Nacional, Costa Rica

  • Miguel Sánchez Hechavarría, Universidad Católica de la Santísima Concepción, Cuba

  • Miriam Angélica Moreno González, Universidad Veracruzana, México

  • Priscilla Rodrigues Santana, Universidade Paulista, Brasil

  • Rodolfo Bernal-Gamboa, Universidad Autónoma de México, México

  • Tatiana Quarti Irigaray, Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul, Brasil

  • Tirso Badillo, Universidad Autónoma de Tamaulipas, México