How to Cite
Ordóñez, J. (2015). Epistemología educativa. Aproximación filosófica al problema curricular. Revista Educación - Journal of Education, 8(1 y 2), 133–144. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18570
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Jacinto Ordóñez, La investigación filosófica de la educación costarricense , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 15 No. 2 (1991): Revista Educación
Similar Articles
- Concepción Sánchez-Quintanar, José Luis García-Cue, Organizational climate and values: needs indicators and change limitations: Postgraduate College Case , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- María Leonor Conejeros-Solar, María Paz Gómez-Arizaga, Katia Sandoval-Rodríguez, Pablo Andrés Cáceres-Serrano, Contributions to the understanding of Twice Exceptionality: High Ability with Attention Deficit Disorder and High Ability with Autism Spectrum Disorder , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Flora Eugenia Salas Madriz, Contributions of Yrjö Engeström’s Model to the Theoretical Development of University Teaching , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- M.del Mar Badia Martín, Gisela Daura Luján, Evaluation and Educative Intervention in the Classroom with Disruptive Students in the Framework of an Inclusive School , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Carmen Patricia Viteri Robayo, Plurality of Causes for a University Career Demand, Study of Zone 3 – Ecuador , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- María José Sandoval-Muñoz, Cecilia Janette Mayorga-Muñoz, Herman Eduardo Elgueta-Sepúlveda, Abel Isidoro Soto-Higuera, Jacqueline Viveros-Lopomo, Sandra Verónica Riquelme-Sandoval, School engagement and motivation: a conceptual discussion , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Yanquiel Barrios-Hernández, Quality of life and school environment in children with epilepsy , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- David Jorge Cuadra Martínez, Jorge Alejandro Salgado Roa, Francisco José Lería Dulčić, Néstor Dante Menares Ossandón, Subjective Theories on Teachers About Learning and Socio-Emotional Development: A Case Study , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Maria Auxiliadora Castillo Soto, Propuesta de estrategias didácticas promotoras para un óptimo aprovechamiento en el aula del estudiantado talentoso en la expresión escrita en el idioma inglés , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Luis Enrique Meléndez Ferrer, The Nineteenth-Century Education as a Construction of Resistances in Female Professors , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
You may also start an advanced similarity search for this article.