How to Cite
Venegas Jiménez, P., Campos Saborío, N., Carvajal Guillén, C. A., Sequeira Rodríguez, A., & Pérez Pancorbo, H. (2015). Fundamentación y lineamientos para la estructuración de un curso de Administración curricular. Revista Educación - Journal of Education, 10(1), 147–152. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/19833
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Natalia Campos Saborío, Política Educativa hacia el Siglo XXI un análisis de su misión , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 21 No. 1 (1997): Revista Educación
- Alicia Sequeira Rodríguez, Fundamentamentos filosóficos y psicológicos de la planificación curricular , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 18 No. 2 (1994): Revista Educación
- Humberto Pérez Pancorbo, La pedagogía: ciencia de la educación , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 2 (1988): Revista Educación
- Humberto Pérez Pancorbo, El reconstruccionismo , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 5, Núm. 1 (1981): Revista Educación
- Carlos A. Carvajal Guillén, Análisis sociológico del enfoque academicista o racionalista , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 2 (1988): Revista Educación
- Natalia Campos Saborío, El docente investigador: su génesis teórica y sus rasgos , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 27 No. 2 (2003): Revista Educación
- Humberto Pérez Pancorbo, El arte de enseñar , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 6, Núm. 1 (1982): Revista Educación
- Alicia Sequeira Rodríguez, Didáctica y currículum , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 10, Núm. 2 (1986): Revista Educación
- Humberto Pérez Pancorbo, El perfil del administrador educativo costarricense , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 13, Núm. 1 y 2 (1989): Revista Educación
- Alicia Sequeira Rodríguez, Globalization and its impact on higher education , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 26 No. 2 (2002): Revista Educación