Revista de Ciencias Sociales ISSN Impreso: 0482-5276 ISSN electrónico: 2215-2601

OAI: https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/sociales/oai
LOS NUDOS PEDAGÓGICOS EN LA FORMACIÓN EN TRABAJO SOCIAL DESDE EL PROCESO DE AUTOEVALUACIÓN PARA LA ACREDITACIÓN
PDF (Español (España))

Keywords

Social Work
acreditation
Trabajo social
autoevaluación
acreditación
autorregulación

How to Cite

Romero, M. C., Molina, M. L., & Ruiz, A. I. (2001). LOS NUDOS PEDAGÓGICOS EN LA FORMACIÓN EN TRABAJO SOCIAL DESDE EL PROCESO DE AUTOEVALUACIÓN PARA LA ACREDITACIÓN. Revista De Ciencias Sociales, (92-93), 107–121. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/sociales/article/view/56620

Abstract

This article intends to provide criteria and questions to renew a critical and propositive pedagogy in the areas of theory, methodology and practice of Social Works, based on the reflections and recommendations given in the recently concluded process of self-evolution and self-regulation for the accreditation of the Social Works major of the University of Costa Rica.

PDF (Español (España))

Comments

Downloads

Download data is not yet available.