How to Cite
Camacho Soto, A., & Pérez Bonilla, M. E. (2015). Diseño y evaluación de un perfil y plan de estudios en la educación superior. El caso de la Escuela de Planificación y Promoción Social. Revista Educación - Journal of Education, 10(2), 29–39. https://doi.org/10.15517/revedu.v10i2.19926
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Similar Articles
- Maria Auxiliadora Castillo Soto, Propuesta de estrategias didácticas promotoras para un óptimo aprovechamiento en el aula del estudiantado talentoso en la expresión escrita en el idioma inglés , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Guiselle M. Garbanzo-Vargas, Organizational Development and Change Processes in Educational Institutions, a Challenge for The Management of Education , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 1 (2016): Revista Educación (enero-junio)
- Gerardo Ignacio Sánchez-Sánchez, Ximena Elizabeth Jara-Amigo, From initial teacher training to actual teaching work: understanding the trajectory , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Martha Janeth Ruedas-Marrero, Didactic participative and interactive strategy: Resource to understand the royal plot , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Cándido González Pérez, Juan Carlos Plascencia de la Torre, Experiences of knowledge acquired through the hidden curriculum by professionals graduated from the School of Psychology in Tepatitlan, Mexico , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Ana Lupita Chaves Salas, Julieta Castro Bonilla, Jacqueline García Fallas, The promotion system at high school: criteria of the educational community , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Eiliana Montero-Rojas, Thomas Castelain, Tania Elena Moreira Mora, Lucrecia Alfaro-Rojas, Danny Cerdas-Núñez, Alí García-Segura, María Gabriela Roldán Villalobos, Initial evidences of criterion validity for the results of a Figural reasoning test for the selection of Indigenous students for the University of Costa Rica and the Technological Institute of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
You may also start an advanced similarity search for this article.