Revista Educación - Journal of Education ISSN Impreso: 0379-7082 ISSN electrónico: 2215-2644

OAI: https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/oai
La puntuación y las unidades textuales: una perspectiva discursiva para el estudio de los problemas de su uso y para su enseñanza
PDF (Español (España))

Keywords

expresión escrita
signos de puntuación
unidades textuales
perspectiva discursiva de la puntuación
writing
punctuation marks
textual units
discursive perspective of punctuation

How to Cite

Sánchez Avendaño, C. (2011). La puntuación y las unidades textuales: una perspectiva discursiva para el estudio de los problemas de su uso y para su enseñanza. Revista Educación - Journal of Education, 28(2), 233–254. https://doi.org/10.15517/revedu.v28i2.2262

Abstract

This article presents a detailed analysis concerning textbooks for the teaching of punctuation as well as punctuation marks used by university students. The analysis is carried out within a discursive perspective.
https://doi.org/10.15517/revedu.v28i2.2262
PDF (Español (España))

Comments

Downloads

Download data is not yet available.