How to Cite
Amador Berrocal, S. M. (2015). Diagnóstico de conocimientos sobre sexualidad humana en jóvenes universitarios. Revista Educación - Journal of Education, 14(2), 43–49. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18371
Abstract
El orginal no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Sonia María Amador Berrocal, La educación costarricense en el contexto latinoamericano , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 16 No. 2 (1992): Revista Educación
- Sonia María Amador Berrocal, Efectos del ajuste estructural en la Universidad de Costa Rica durante el quinquenio 1988-1992 , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 21 No. 1 (1997): Revista Educación
- Sonia María Amador Berrocal, Importancia relativa de los académicos y de la academia en la Universidad de Costa Rica (1988-1992) , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 20 No. 1 (1996): Revista Educación
- Sonia María Amador Berrocal, Desarrollo económico-social y educación una aproximación teórica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 19 No. 2 (1995): Revista Educación
Similar Articles
- Jorge Alberto Alarcón Leiva, Sebastián Donoso Díaz, A New Paradigm in the Chilean Educational Policy? Debates on Education and Social Transformation , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Violeta Vilchis Romero, José Luis Arriaga Ornelas, Living the educational integration/exclusion in the upper middle level: case studies in young people from San Luis Potosí, Mexico , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Clyde Caldwell-Bermúdez, Silvia Camacho-Calvo, Cecilia Díaz-Soucy, Marianela González-Zuñiga, Walter Hilje-Matamoros, Melania Monge-Rodríguez, Luis Muñoz-Varela, Yensi Vargas-Sandoval, Observing Education: From the Situated Research Threads and Challenges , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Flora Eugenia Salas Madriz, Contributions of Yrjö Engeström’s Model to the Theoretical Development of University Teaching , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- Yorleni Aguilar-Castillo, Alba Stella Riveros-Angarita, The internationalization of higher education: Concept and Model Evolution at the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Stephanie Washburn-Madrigal, Viria Ureña-Salazar, Alejandrina Mata-Segreda, Promotion of the equity and social cohesion in the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- Florencia Teresita Daura, Self-regulated learning and instructional strategies at university level , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Julián David Becerra-Barón, Nidia Yaneth Torres-Merchán, Design of Educational Material as a Contribution to Environmental Problems in Educational and Community , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 2 (2014): Revista Educación (julio-diciembre)
- José Francisco Alanís Jiménez, Considerations for Continuing in-service Teaching Training for University Professors , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Diana Sagástegui Rodríguez, Appropriation of Information and Communication Technologies in High Schools: Ongoing Transitions , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
You may also start an advanced similarity search for this article.