How to Cite
Alvarado Blanco, J., & D’Agostino Santoro, G. (2015). El control de la calidad en la educación a distancia. Revista Educación - Journal of Education, 14(2), 57–64. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18373
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Giuseppa D'Agostino Santoro, La excepcionalidad , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 10, Núm. 1 (1986): Revista Educación
- Giuseppa D'Agostino Santoro, Jesusita Alvarado Blanco, Consideraciones sobre la evaluación de experiencias de laboratorio , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 9, Núm. 1 y 2 (1985): Revista Educación
- Giuseppa D'Agostino Santoro, Aspectos peculiares de la evaluación de los aprendizajes en los sistemas de educación a distancia , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 11, Núm. 2 (1987): Revista Educación
Similar Articles
- David Jorge Cuadra Martínez, Jorge Alejandro Salgado Roa, Francisco José Lería Dulčić, Néstor Dante Menares Ossandón, Subjective Theories on Teachers About Learning and Socio-Emotional Development: A Case Study , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Ma. del Carmen Enriqueta Márquez-Palazuelos, Vicki Lynn Villezcas, The Socialization Process of EFL Teachers Working in Baja California with the National English Program for Basic Education , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- María Marta Formichella, The distribution of educational expenditure in Buenos Aires province, Argentina: Is it equitable? , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Rosberly López Montero, Karla Rodríguez-Chaves, A reflection on the teaching program English for Kids, from the Pacific Regional Center, University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Luis Fernando Brito Rivera, David Subero Tomas, Moises Esteban-Guitart, Funds of Knowledge and Identity: A Sociocultural Approach of Educational Continuity , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Catalina Espinoza-Ortiz, Learning strategies implemented through the use of computers and the Internet as support mechanisms for curricular learning in Science and Social Studies , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 2 (2015): Revista Educación (julio-diciembre)
You may also start an advanced similarity search for this article.