How to Cite
Bonilla, F. S. (2015). Estilos de enseñanza en la Universidad de Costa Rica. Revista Educación - Journal of Education, 10(2), 99–114. https://doi.org/10.15517/revedu.v10i2.19931
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Flory Stella Bonilla, Estilos de aprendizaje de los estudiantes de la Universidad de Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 1 (1988): Revista Educación
- Flory Stella Bonilla, Ruth Villanueva, Educación para la vida en familia. Experiencias de parejas longevas , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 19 No. 2 (1995): Revista Educación
- Claudio Monge, Flory Stella Bonilla, Poemas , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 6, Núm. 1 (1982): Revista Educación
- Flory Stella Bonilla, Alfabetización y orientación de adultos , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 13, Núm. 1 y 2 (1989): Revista Educación
- Flory Stella Bonilla, Soledad adolescente. Implicaciones para el hogar y la escuela , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 4, Núm. 1 (1980): Revista Educación
- Flory Stella Bonilla, El agotamiento laboral en trabajores de la educación y la salud en el medio costarricense , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 13, Núm. 1 y 2 (1989): Revista Educación
Similar Articles
- Jose Laurian Ramírez Diaz, Dinorah Castro Acevedo, Marcela Arrieta Quesada, Mayra Redondo Hernández, Manuel Alfonso Brenes Zamora, Regular Student`s Perception by Causes of School Dropouts Colleges of Another Students, at Education Regional Management of Cartago, Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Nina Hidalgo, Haylen Perines, Give voice to The Protagonists: The Participation of Students in The Teaching-Learning Process , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Andrea Verónica Bustos-Ibarra, Cintia Susana Montenegro-Villalobos, Wilma Lorena Sandoval-Santana, Giselle Francis Melo-Letelier, Creating comprehension contexts The Role the students obtain in the reading instances in the classroom , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Norman Marín-Calderón, Implementation of the didactic strategy of critical-reflexive thinking in the literary analysis of Shakespeare’s Hamlet , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 2 (2014): Revista Educación (julio-diciembre)
- Zaray de los Ángeles Miranda Chacón, Construction of Knowledge in Higher Education Students: Reflection through Biological and Social Nature of the Students , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- Elena Mora-Escalante, Hermeneutics Applied to the Field of Nursing Education , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Emanuel José Maroco dos Santos, Unamuno's conception of subject area as a living science , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
You may also start an advanced similarity search for this article.