How to Cite
Abarca Molina, A. (2015). Satisfacción del hombre en el trabajo. Revista Educación - Journal of Education, 11(1), 45–50. https://doi.org/10.15517/revedu.v11i1.20162
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Angelina Abarca Molina, Juan Ml. Esquivel Alfaro, Estandarización del inventario de madurez vocacional para estudiantes de IX año de la Educación General Básica y XI de la Educación Diversificada , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 2 (1988): Revista Educación
- Angelina Abarca Molina, Violencia doméstica. Un centro de prevención primaria , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 14, Núm. 2 (1990): Revista Educación
- Angelina Abarca Molina, La experiencia de pérdida en niños y adolescentes: una oportunidad para el aprendizaje y el crecimiento , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 5, Núm. 1 (1981): Revista Educación
- Alejandrina Mata Segreda, Angelina Abarca Molina, Desarrollo de la carrera de Orientación en la Universidad de Costa Rica: 1964-1989 , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 14, Núm. 1 (1990): Revista Educación
- Angelina Abarca Molina, Relaciones padres-hijos: un reto para el educador , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 5, Núm. 2 (1981): Revista Educación
Similar Articles
- Cristina Castillo-Briceño, Positioning Inclusive Education: A Different View of the Educative Horizon , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 2 (2015): Revista Educación (julio-diciembre)
- Jesús Ugalde Víquez, The organization of the Faculty of Education in Schools , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Luis Enrique Meléndez Ferrer, The Nineteenth-Century Education as a Construction of Resistances in Female Professors , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- Rafael Jaime Carmona-López, Iván Darío Toro-Jaramillo, José Antonio Riascos-Gonzales, Characterization of Chilean Higher Education Institutions (HEI): an approach towards a future model of university (Main reforms applied in the Latin-American higher education model that made an impact in the commercialization of the universities) , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 2 (2014): Revista Educación (julio-diciembre)
- Esteban Josué Beltrán Ulate, The ethical challenges of Costa Rican education-political discourse in the period 2006-2010, based on Martin Buber’s dialogical thinking and approach alterity of Emmanuel Levinas , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Roberto Espejo Leupin, Karin Cárdenas Artigas, Verónica Romo López, Perceptions of University Professors on the Purposes of Higher Education: Some Preliminary Results for a Fundamental Question , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 48, Num. 2 (2024): Revista Educación (july-december) under construction
- Patricia Ducoing Watty, Mexican Secondary Sducation: Between The Search for Equitable Access and Educational Gap , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Elmys Escribano Hervis, The Performance of Teachers as a Factor Associated with Educational Quality in Latin America , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Jorge Alberto Alarcón Leiva, Sebastián Donoso Díaz, A New Paradigm in the Chilean Educational Policy? Debates on Education and Social Transformation , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Ana Lupita Chaves Salas, Julieta Castro Bonilla, Jacqueline García Fallas, The promotion system at high school: criteria of the educational community , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
You may also start an advanced similarity search for this article.