How to Cite
Jiménez Carrillo, M. de los Ángeles, & Peralta Monge, T. (2015). El uso de la calculadora en la formación de conceptos aritméticos con estudiantes de escuela primaria. Revista Educación - Journal of Education, 14(2), 89–101. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18377
Abstract
El orginal no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Olga Corrales Sánchez, María de los Ángeles Jiménez Carrillo, El docente como investigador , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 18 No. 2 (1994): Revista Educación
- Teresita Peralta Monge, Ambientes de aprendizaje en el ámbito de un proceso de enseñanza-aprendizaje de la matemática centrado en el estudiante , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 22 No. 2 (1998): Revista Educación
- Teresita Peralta Monge, En torno a la suma de fracciones , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 18 No. 1 (1994): Revista Educación
- Lilliana Quesada Yannarella, Marta Rojas Porras, Teresita Peralta Monge, Vilma Delgado Estrada, Planeamiento didáctico en Ciencias Generale, Español y Matemáticas , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 10, Núm. 1 (1986): Revista Educación
- Olga Corrales Sánchez, María de los Ángeles Jiménez Carrillo, Aprendizaje en cooperación , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 17 No. 1 (1993): Revista Educación
- María de los Ángeles Jiménez Carrillo, Tres diferentes formatos de problemas aritméticos para la escuela primaria , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 9, Núm. 1 y 2 (1985): Revista Educación
- Teresita Peralta Monge, Vilma Delgado Estrada, Juan Manuel Esquivel Alfaro, Formación académica, situación laboral y profesional de los profesores de Matemática del Tercer Ciclo de la Educación General Básica y de la Educación Diversificada , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 7, Núm. 1 y 2 (1983): Revista Educación
- Teresita Peralta Monge, Necesidades de investigación señaladas por maestros y profesores que enseñan matemática , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 8, Núm. 1 y 2 (1984): Revista Educación
- Teresita Peralta Monge, En torno al aprendizaje de las fracciones. , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 15 No. 2 (1991): Revista Educación
- Vilma Delgado Estrada, Teresita Peralta Monge, Juan Manuel Esquivel Alfaro, Actitud de los educandos hacia la escuela o colegio, hacia el maestro o profesor de Matemática y hacia la Matemática , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 7, Núm. 1 y 2 (1983): Revista Educación
Similar Articles
- Julián David Becerra-Barón, Nidia Yaneth Torres-Merchán, Design of Educational Material as a Contribution to Environmental Problems in Educational and Community , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 2 (2014): Revista Educación (julio-diciembre)
- Cesar Antonio Salazar Espinoza, Andrés A. Acuña, Debate Activities in the Learning Process. Experiences and Implications from the Learning Process of Economics Students , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Laura Marcela Sobalvarro Chavarría, María Marta Camacho Álvarez, The Learning of the Notion of Object According to The Form in Children of Early Childhood Education: Proposal Geometry in Motion , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
You may also start an advanced similarity search for this article.