How to Cite
Amador Berrocal, S. M. (2015). Diagnóstico de conocimientos sobre sexualidad humana en jóvenes universitarios. Revista Educación - Journal of Education, 14(2), 43–49. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18371
Abstract
El orginal no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Sonia María Amador Berrocal, La educación costarricense en el contexto latinoamericano , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 16 No. 2 (1992): Revista Educación
- Sonia María Amador Berrocal, Efectos del ajuste estructural en la Universidad de Costa Rica durante el quinquenio 1988-1992 , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 21 No. 1 (1997): Revista Educación
- Sonia María Amador Berrocal, Importancia relativa de los académicos y de la academia en la Universidad de Costa Rica (1988-1992) , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 20 No. 1 (1996): Revista Educación
- Sonia María Amador Berrocal, Desarrollo económico-social y educación una aproximación teórica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 19 No. 2 (1995): Revista Educación
Similar Articles
- Jéssica Araya Ramírez, The Use of Didactic Sequence Strategy in Higher Education , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 1 (2014): Revista Educación (enero-junio)
- Andrea Verónica Bustos-Ibarra, Cintia Susana Montenegro-Villalobos, Wilma Lorena Sandoval-Santana, Giselle Francis Melo-Letelier, Creating comprehension contexts The Role the students obtain in the reading instances in the classroom , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Eiliana Montero-Rojas, Thomas Castelain, Tania Elena Moreira Mora, Lucrecia Alfaro-Rojas, Danny Cerdas-Núñez, Alí García-Segura, María Gabriela Roldán Villalobos, Initial evidences of criterion validity for the results of a Figural reasoning test for the selection of Indigenous students for the University of Costa Rica and the Technological Institute of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- Concepción Sánchez-Quintanar, José Luis García-Cue, Organizational climate and values: needs indicators and change limitations: Postgraduate College Case , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- María Leonor Conejeros-Solar, María Paz Gómez-Arizaga, Katia Sandoval-Rodríguez, Pablo Andrés Cáceres-Serrano, Contributions to the understanding of Twice Exceptionality: High Ability with Attention Deficit Disorder and High Ability with Autism Spectrum Disorder , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Óscar Julio Maureira Cabrera, Educational Leadership Practices: An Evolutive and Illustrative View From its Main Approaches, Dimensions and More Representative Indicators , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Jennifer Liseth Fonseca Castro, Cristian Roberto Alfaro Carvajal, Differential and Integral Calculus in a Variable in the Training of Teachers of Mathematics in Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Alicia Rivera Morales, M. Begoña Alfageme-González, Teacher Training for In- Service Secondary School Teachers in Mexico , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 43, Num. 1 (2019): Revista Educación (january-june)
- Reynier Rodríguez González, The Process of Humanist Education in Physical Culture Professionals , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Jerson Chuquilin Cubas, Maribel Zagaceta Sarmiento, Violence in schools from the perspective of its actors. The case of a high school in Mexico City , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
You may also start an advanced similarity search for this article.