How to Cite
Narajo Pereira, M. L. (2013). Orientación mediante el juego. Tres enfoques. Revista Educación - Journal of Education, 19(2), 81–90. https://doi.org/10.15517/revedu.v19i2.20503
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- María Luisa Narajo Pereira, Variables que influyen en el desarrollo y la elección vocacional , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 13, Núm. 1 y 2 (1989): Revista Educación
Similar Articles
- Jonnathan Salas-Alvarado, Collaborative Learning in the English Class: the Case of the Oral Communication I Course at Pacific Campus of the Universidad de Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- Ileana Castillo-Cedeño, Rocío Castillo-Cedeño, Luz Emilia Flores-Davis, Giselle Miranda-Cervantes, The Ethics of Care in Healthy Pedagogy , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Luis Enrique Meléndez Ferrer, The Nineteenth-Century Education as a Construction of Resistances in Female Professors , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- Jose Laurian Ramírez Diaz, Dinorah Castro Acevedo, Marcela Arrieta Quesada, Mayra Redondo Hernández, Manuel Alfonso Brenes Zamora, Regular Student`s Perception by Causes of School Dropouts Colleges of Another Students, at Education Regional Management of Cartago, Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- María Florencia Morado, Stefany Ocampo Hernández, Una experiencia de acompañamiento tecno-pedagógico para la construcción de entornos virtuales de aprendizaje en educación superior , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 43, Num. 1 (2019): Revista Educación (january-june)
- Jenny María Artavia-Granados, The role of teacher’s supervision during the development of school recess , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 2 (2014): Revista Educación (julio-diciembre)
- María Beatriz Taboada, Approach to migrant subjects and migration processes in Social Sciences Textbooks. A case study , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Violeta Vilchis Romero, José Luis Arriaga Ornelas, Living the educational integration/exclusion in the upper middle level: case studies in young people from San Luis Potosí, Mexico , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Martha Janeth Ruedas-Marrero, Didactic participative and interactive strategy: Resource to understand the royal plot , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Luis Fernando Brito Rivera, David Subero Tomas, Moises Esteban-Guitart, Funds of Knowledge and Identity: A Sociocultural Approach of Educational Continuity , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
You may also start an advanced similarity search for this article.