How to Cite
Castro Poltronieri, A. L. (2015). Relaciones positivas entre el hogar y la escuela. Revista Educación - Journal of Education, 8(1 y 2), 103–110. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18566
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Ana Lorena Castro Poltronieri, Características de la familia del niño de alto logro , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 19 No. 2 (1995): Revista Educación
- Ana Lorena Castro Poltronieri, Carmen M. Cubero Venegas, La creación de un modelo para la atención de la familia: el programa seamos mejores padres y madres , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 20 No. 1 (1996): Revista Educación
Similar Articles
- Jesús Ugalde Víquez, The organization of the Faculty of Education in Schools , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Juan Carlos Beltrán Véliz, Braulio Navarro Aburto, Sebastián Peña Troncoso, Practices that Hinder the Processes of Didactic Transposition in Schools Sitters Vulnerable Contexts: Challenges for a Didactic Transposition Contextualized , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Florencia Teresita Daura, Self-regulated learning and instructional strategies at university level , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- David Jorge Cuadra Martínez, Jorge Alejandro Salgado Roa, Francisco José Lería Dulčić, Néstor Dante Menares Ossandón, Subjective Theories on Teachers About Learning and Socio-Emotional Development: A Case Study , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Annia Espeleta Sibaja, Oldemar Rodríguez Rojas, Correspondence Analysis: Study in Beliefs and Styles of Teaching Teachers Mathematics , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Raúl Wenceslao Capistrán Gracia, The Electronic Portfolios as an Assessment Tool and as Self-regulation Strategy in the Formation of Professional Musicians , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Emilio Alberto Ortiz-Torres, Quality in the formation of doctors in pedagogical sciences: graduates´ evaluation and proposals for improvement , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 43, Num. 1 (2019): Revista Educación (january-june)
- Yorleni Aguilar-Castillo, Alba Stella Riveros-Angarita, The internationalization of higher education: Concept and Model Evolution at the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Iyubanit Rodríguez-Ramírez, Incorporation of usability in the web site design in the course Multimedios , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 2 (2015): Revista Educación (julio-diciembre)
- Zaray de los Ángeles Miranda Chacón, Construction of Knowledge in Higher Education Students: Reflection through Biological and Social Nature of the Students , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
You may also start an advanced similarity search for this article.