How to Cite
Castro Poltronieri, A. L. (2015). Relaciones positivas entre el hogar y la escuela. Revista Educación - Journal of Education, 8(1 y 2), 103–110. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18566
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Ana Lorena Castro Poltronieri, Características de la familia del niño de alto logro , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 19 No. 2 (1995): Revista Educación
- Ana Lorena Castro Poltronieri, Carmen M. Cubero Venegas, La creación de un modelo para la atención de la familia: el programa seamos mejores padres y madres , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 20 No. 1 (1996): Revista Educación
Similar Articles
- Mónica Marquina, Balances and Tensions in two Decades of University Accreditation in Argentina: Contributions for a Conceptual Model , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Flora Eugenia Salas Madriz, Contributions of Yrjö Engeström’s Model to the Theoretical Development of University Teaching , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- Gerardo Ignacio Sánchez-Sánchez, Ximena Elizabeth Jara-Amigo, From initial teacher training to actual teaching work: understanding the trajectory , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Orlando Maroto Marín, Learning assessment in clinical settings. What assess ? Why? , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Ana Lupita Chaves Salas, Julieta Castro Bonilla, Teacher training in High School Education at the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Stephanie Washburn-Madrigal, Viria Ureña-Salazar, Alejandrina Mata-Segreda, Promotion of the equity and social cohesion in the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- Maria Auxiliadora Castillo Soto, Propuesta de estrategias didácticas promotoras para un óptimo aprovechamiento en el aula del estudiantado talentoso en la expresión escrita en el idioma inglés , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Marianela Zúñiga-Escobar, Teaching Stategy: A Combination of Teaching to Develop a Risk Management Plan in Class Techiniques , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- María A. Chacón-Corzo, The construction of knowledge about teaching from the prospective teachers’ perspective , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Jesús Ugalde Víquez, The organization of the Faculty of Education in Schools , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
You may also start an advanced similarity search for this article.