How to Cite
Hasbún Hasbún, L. (2015). La Teoría de Krashen vista por Terrell. Revista Educación - Journal of Education, 14(2), 109–112. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18379
Abstract
El orginal no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Leyla Hasbún Hasbún, Uso de diferentes estrategias de aprendizaje por parte de buenos y malos estudiantes de español como lengua extranjera. , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 15 No. 2 (1991): Revista Educación
- Leyla Hasbún Hasbún, Verificación de las secuencias naturales en la adquisición de morfema en el inglés como lengua extranjera. , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 16, Num. 1 (1992) Revista Educación
- Leyla Hasbún Hasbún, La tutoría como medio de observación del uso de diferentes estrategias en el aprendizaje de una lengua extranjera , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 15 No. 1 (1991): Revista Educación
Similar Articles
- Haideé Coromoto Marin, Román Eduardo Soria Velasco, Carlos Alfredo Bravo Medina, María Victoria Reyes Vargas, María Germania Gamboa Ríos, Nelly Narcisa Manjarrez Fuentes, Víctor Hugo del Corral Villaroel, Curriculum Evaluation of Major in Tourism Engineering Offered by The Amazon State University , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Martha Isabel Sánchez-Méndez, Jessenia Hernández-Elizondo, Effect of an educational intervention on anthropometric and physical activity habits of Costa Rican families of the the central region in 2012 , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 1 (2016): Revista Educación (enero-junio)
- Cristina Pérez, Ezequiel Farah, Florencia Rulli, How to Face Microorganisms Resistant to Medicaments Communication of Scientific Knowledge in a Secondary School , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- María Florencia Morado, Stefany Ocampo Hernández, Una experiencia de acompañamiento tecno-pedagógico para la construcción de entornos virtuales de aprendizaje en educación superior , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 43, Num. 1 (2019): Revista Educación (january-june)
- Rosberly López Montero, Karla Rodríguez-Chaves, A reflection on the teaching program English for Kids, from the Pacific Regional Center, University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Mónica del Carmen Meza-Mejía, Irma María Flores-Alanís, Transformational Leadership in Teaching: Mier y Pesado School, a Case Study , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 1 (2014): Revista Educación (enero-junio)
- Ana Lupita Chaves Salas, Jacqueline García Fallas, Single-teacher schools in Costa Rica: strenghts and limitations , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, Num. 1 (2013): Revista Educación (january-june)
- Rosberly López Montero, Teaching Preschoolers English in a Public Educational Context , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 44, Num. 1 (2019): Revista Educación (january-june)
- Sindy Yineth Ariza Soto, Karen Yulieth Gómez Lineros, Shirley Paola Rojas Sánchez, Jesús Gabalán Coello, Fredy Eduardo Vásquez-Rizo, Documentary review of the accreditation process based on some South American models associated with educational quality , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 47, Num. 2 (2023): Journal of Education (July-December)
- Yunuen Ixchel Guzmán-Cedillo, Promoting argumentative competence by self-assessment rubric in online discussion forums , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
You may also start an advanced similarity search for this article.