How to Cite
Rojas Porras, M. (2015). Tendencias actuales de la literatura infantil. Revista Educación - Journal of Education, 14(2), 85–88. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18376
Abstract
El orginal no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Marta Rojas Porras, El registro escrito: un enfoque para su enseñanza , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 15 No. 1 (1991): Revista Educación
- Marta Rojas Porras, Hacia la construcción de un concepto de uso eficiente del tiempo en el aula , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 17 No. 1 (1993): Revista Educación
- Marta Rojas Porras, Una responsabilidad escolar olvidada: el desarrollo del componente léxico , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 29 No. 1 (2005): Revista Educación
- Marta Rojas Porras, El libro de texto: instrumento para la innovación educativa , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 22 No. 1 (1998): Revista Educación
- Nidia García Lizano, Marta Rojas Porras, La capacitación del maestro desde la perspecticva etnográfica: una experiencia a partir de la investigación en el aula , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 22 No. 1 (1998): Revista Educación
- Natalia Campos Saborío, Marta Rojas Porras, De la caracterización microetnográfica del aula escolar al diseño de un plan de capacitación , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 17 No. 2 (1993): Revista Educación
- Lilliana Quesada Yannarella, Marta Rojas Porras, Teresita Peralta Monge, Vilma Delgado Estrada, Planeamiento didáctico en Ciencias Generale, Español y Matemáticas , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 10, Núm. 1 (1986): Revista Educación
- Marta Rojas Porras, Óscar Aguilar Sandí, ¿Práctica de palabras o de ideas? Panorama histórico de la enseñanza del léxico en Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 30 No. 1 (2006): Revista Educación
- Marta Rojas Porras, Entre recital y charla: el acto creador y unos apuntes sobre "Penélope" , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 28 No. 2 (2004): Revista Educación
- Marta Rojas Porras, Esbozo de lineamientos conceptuales para la enseñanza y aprendizaje del léxico , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 30 No. 2 (2006): Revista Educación
Similar Articles
- Hennia María Cavallini Solano, An Informal Affiliation Model: Socio-Educational Practices of the Students of the Interuniversity Headquarters of Alajuela , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Guadalupe Nancy Nava-Gómez, Jenaro Reynoso-Jaime, Conceptualization and Reflection on Educational Practice in a Continuing Education In-Service Training Program For Teachers Of Higher Secondary Education In Mexico , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Cesar Antonio Salazar Espinoza, Andrés A. Acuña, Debate Activities in the Learning Process. Experiences and Implications from the Learning Process of Economics Students , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Florencia Teresita Daura, Self-regulated learning and instructional strategies at university level , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Julia Espinoza-Guzmán, Natalia Rodríguez Granados, Tania Elena Moreira-Mora, Relationship Between Instructional Design and Academic Performance in Face to Face and Blended Course of Mathematics: A Multivariate Analysis , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Roberto Gabino Camana Fiallos, Rolando Amilcar Torres Carrera, Discovery of the dominant learning style of students in the career of Technology in Systems Analysis , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Norman Marín-Calderón, Implementation of the didactic strategy of critical-reflexive thinking in the literary analysis of Shakespeare’s Hamlet , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 2 (2014): Revista Educación (julio-diciembre)
- Ingrith Roselys Marcano-Rojas, Appropriation of Information and Communication Technologies in The Venezuelan Education , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Elena Mora-Escalante, Hermeneutics Applied to the Field of Nursing Education , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- José Roig-Zamora, Implementation of cooperative learning as a didactic strategy aiming at knowledge building in the logistics area, for Industrial Engineering students , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 1 (2014): Revista Educación (enero-junio)
You may also start an advanced similarity search for this article.