How to Cite
Castro Poltronieri, A. L. (2015). Relaciones positivas entre el hogar y la escuela. Revista Educación - Journal of Education, 8(1 y 2), 103–110. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18566
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Ana Lorena Castro Poltronieri, Características de la familia del niño de alto logro , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 19 No. 2 (1995): Revista Educación
- Ana Lorena Castro Poltronieri, Carmen M. Cubero Venegas, La creación de un modelo para la atención de la familia: el programa seamos mejores padres y madres , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 20 No. 1 (1996): Revista Educación
Similar Articles
- Giselle González, The territorial government in the Province of Buenos Aires: the performance of the Regional Planning Council of Higher Education in the implementation of educational policies , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- Andrea Melissa Mora Umaña, Conceptions of Language and its Relationship with Higher Cognitive Processes in Teachers I and II Cycle General Basic Education Public Schools Urban Metropolitan Area, Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- María del Carmen Acuña-Rodríguez, Reflections on the Gender-Higher Education Bond , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 2 (2014): Revista Educación (julio-diciembre)
- Victoria González García, Curriculum Coherence in Higher Education: Some Reflections , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Edgar Patricio Congacha Aushay, Julio Roberto Santillán Castillo, José Enrique Guerra Salazar, Ruth Genoveva Barba Vera, Development of Academic Skills Based on Informatic Technologies , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Ileana Castillo-Cedeño, Rocío Castillo-Cedeño, Luz Emilia Flores-Davis, Giselle Miranda-Cervantes, The Ethics of Care in Healthy Pedagogy , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Luis Carlos Núñez Masís, Anyerline Marín Alfaro, The Ecotourism profession at the University of Costa Rica: An Analysis from the Perspective of its Graduate Population , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Anna María Fernández Poncela, Humor as a teaching resource , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Luis Enrique Meléndez Ferrer, The Nineteenth-Century Education as a Construction of Resistances in Female Professors , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- Luis Muñoz Varela, Internationalization of the higher education. An introductory exploration about its presence in the posgraduate programs of the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
You may also start an advanced similarity search for this article.