How to Cite
Ordóñez Peñalonzo, J. (2015). La didáctica y los fundamentos que orientan la práctica educativa (apuntes para una investigación). Revista Educación - Journal of Education, 10(2), 115–124. https://doi.org/10.15517/revedu.v10i2.19932
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Jacinto Ordóñez Peñalonzo, Pedagogía crítica y educación superior , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 26 No. 2 (2002): Revista Educación
- Jacinto Ordónez Peñalonzo, La enseñanza de las Ciencias de la Educación y sus problemas fundamentales , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 9, Núm. 1 y 2 (1985): Revista Educación
Similar Articles
- Jesús Ugalde Víquez, The organization of the Faculty of Education in Schools , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Ana Lupita Chaves Salas, Julieta Castro Bonilla, Teacher training in High School Education at the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- María Cecilia Bocchio, Estela María Miranda, Compulsory Secondary Schooling in Argentina: Policies for social and educational inclusion at school , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Stephanie Washburn-Madrigal, Viria Ureña-Salazar, Alejandrina Mata-Segreda, Promotion of the equity and social cohesion in the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- Katia Lorena Rodriguez-Morales, Mónica Giomary Valenzuela-Ortiz, Former graduate students follow-up of the Graduate Department of the Social Sciences and Humanities School (FCSH) at Escuela Superior Politécnica del Litoral (ESPOL) , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Juana Irene Castro-Rubilar, Leandro Navas-Martinez, The Incidence of Early Internships in Elementary Teacher’s Initial Formation , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- José Luis Suárez Domínguez, Silvia Jiménez García, The MEIF curriculum reform and the disciplinary structure of the curricula at the Universidad Veracruzana , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 43, Num. 1 (2019): Revista Educación (january-june)
- Reynier Rodríguez González, The Process of Humanist Education in Physical Culture Professionals , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Martha Elizabeth Zanatta Colín, Larissa Desiree Plata Zanatta, Alejandra Moysén Chimal, Teresa Ponce Dávalos , Validity and Reliability Evidence for Indicators of Violence and Standardized Discriminatory Practices in Schools , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 48, Num. 2 (2024): Revista Educación (july-december)
You may also start an advanced similarity search for this article.