How to Cite
Narajo Pereira, M. L. (2013). Orientación mediante el juego. Tres enfoques. Revista Educación - Journal of Education, 19(2), 81–90. https://doi.org/10.15517/revedu.v19i2.20503
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- María Luisa Narajo Pereira, Variables que influyen en el desarrollo y la elección vocacional , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 13, Núm. 1 y 2 (1989): Revista Educación
Similar Articles
- Esteban Josué Beltrán Ulate, The ethical challenges of Costa Rican education-political discourse in the period 2006-2010, based on Martin Buber’s dialogical thinking and approach alterity of Emmanuel Levinas , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Ignacia Palma Salinas, Transforming Inequalities: Relationships between Primary Students and Teachers in Learning Communities , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 48, Num. 2 (2024): Revista Educación (july-december)
- José Bastiani-Gómez, María Minerva López-García, Production of texts in students from two public universities with intercultural model , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 1 (2016): Revista Educación (enero-junio)
- Victoria González García, Curriculum Coherence in Higher Education: Some Reflections , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Elsy Rodríguez Revelo, School Management Micropolitics and School Leadership , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Yunuen Ixchel Guzmán-Cedillo, Promoting argumentative competence by self-assessment rubric in online discussion forums , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- Marco Antonio Villalta-Paucar, Sergio Martinic-Valencia, Cecilia Assael-Budnik, Nerea Aldunate Ruff, Presentation of a Model Analysis of the Conversation and Learning Experiences Mediated in the Classroom Interaction , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Mario Alberto Segura Castillo, The Training Function of Evaluation in Everyday School Work , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Saray Córdoba González, Relación de las revistas con la investigación: Una amistad de muchos años , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Andrea Verónica Bustos-Ibarra, Cintia Susana Montenegro-Villalobos, Wilma Lorena Sandoval-Santana, Giselle Francis Melo-Letelier, Creating comprehension contexts The Role the students obtain in the reading instances in the classroom , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
You may also start an advanced similarity search for this article.