How to Cite
Woodburn, S. S., & Boschini, C. (2015). Dominancia de la mano y direccionalidad en dibujos de una población escolar herediana. Revista Educación - Journal of Education, 15(1), 163–171. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18370
Abstract
El orginal no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Fanny, C. Rodríguez Barrantes, Sharon S. Woodhburn, C. Boschini, Preferencia lateral (del pie, la mano y el ojo) en niños costarricenses. , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 16, Num. 1 (1992) Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, C. Boschini, Aplicación del test de la Escuela Meeting Street en una población escolar herediana en 1987 , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 1 (1988): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Lateralidad y direccionalidad en niños heredianos de 5 1,2 a 8 1,2 años , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 11, Núm. 1 (1987): Revista Educación
- Heidy Ceciliano Rogers, Sharon S. Woodburn, Objetividad y confiabilidad de la prueba Goodenough-Harris en CR , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 2 (1988): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Carlos Boschini, Estabilidad de la midición de madurez intelectual en Pre-escolar, con la prueba Goodenough-Harris , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 18 No. 2 (1994): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Harry Fernández-Sagot, Carlos Boschini, Validez predictiva de una prueba de habilidad motora con estudiantes universitarios , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 17 No. 1 (1993): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, C. Boschini, Reconocimiento y caracterización de niños con problemas perceptuales motores en una población herediana , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 15 No. 1 (1991): Revista Educación
Similar Articles
- José Luis Suárez Domínguez, Silvia Jiménez García, The MEIF curriculum reform and the disciplinary structure of the curricula at the Universidad Veracruzana , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 43, Num. 1 (2019): Revista Educación (january-june)
- María José Sandoval-Muñoz, Cecilia Janette Mayorga-Muñoz, Herman Eduardo Elgueta-Sepúlveda, Abel Isidoro Soto-Higuera, Jacqueline Viveros-Lopomo, Sandra Verónica Riquelme-Sandoval, School engagement and motivation: a conceptual discussion , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Elsy Rodríguez Revelo, School Management Micropolitics and School Leadership , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Jennifer Liseth Fonseca Castro, Cristian Roberto Alfaro Carvajal, Differential and Integral Calculus in a Variable in the Training of Teachers of Mathematics in Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Jonnathan Salas-Alvarado, Collaborative Learning in the English Class: the Case of the Oral Communication I Course at Pacific Campus of the Universidad de Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- Emanuel José Maroco dos Santos, Unamuno's conception of subject area as a living science , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Hennia María Cavallini Solano, An Informal Affiliation Model: Socio-Educational Practices of the Students of the Interuniversity Headquarters of Alajuela , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Cándido González Pérez, Juan Carlos Plascencia de la Torre, Experiences of knowledge acquired through the hidden curriculum by professionals graduated from the School of Psychology in Tepatitlan, Mexico , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Flora Eugenia Salas Madriz, Las teorías de la Modernidad Ref lexiva y de los Sistemas Sociales: aportes a la comprensión de las macrotendencias de la educación contemporánea , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 30 No. 2 (2006): Revista Educación
You may also start an advanced similarity search for this article.