How to Cite
Woodburn, S. S., & Boschini, C. (2015). Dominancia de la mano y direccionalidad en dibujos de una población escolar herediana. Revista Educación - Journal of Education, 15(1), 163–171. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18370
Abstract
El orginal no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Fanny, C. Rodríguez Barrantes, Sharon S. Woodhburn, C. Boschini, Preferencia lateral (del pie, la mano y el ojo) en niños costarricenses. , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 16, Num. 1 (1992) Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, C. Boschini, Aplicación del test de la Escuela Meeting Street en una población escolar herediana en 1987 , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 1 (1988): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Lateralidad y direccionalidad en niños heredianos de 5 1,2 a 8 1,2 años , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 11, Núm. 1 (1987): Revista Educación
- Heidy Ceciliano Rogers, Sharon S. Woodburn, Objetividad y confiabilidad de la prueba Goodenough-Harris en CR , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 2 (1988): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Carlos Boschini, Estabilidad de la midición de madurez intelectual en Pre-escolar, con la prueba Goodenough-Harris , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 18 No. 2 (1994): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Harry Fernández-Sagot, Carlos Boschini, Validez predictiva de una prueba de habilidad motora con estudiantes universitarios , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 17 No. 1 (1993): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, C. Boschini, Reconocimiento y caracterización de niños con problemas perceptuales motores en una población herediana , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 15 No. 1 (1991): Revista Educación
Similar Articles
- Consuelo Arguedas-Quesada, Musical Education, Child And Adolescent Development, And Human Rights Perspective: A Bibliographic Review , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 2 (2015): Revista Educación (julio-diciembre)
- Clyde Caldwell-Bermúdez, Silvia Camacho-Calvo, Cecilia Díaz-Soucy, Marianela González-Zuñiga, Walter Hilje-Matamoros, Melania Monge-Rodríguez, Luis Muñoz-Varela, Yensi Vargas-Sandoval, Observing Education: From the Situated Research Threads and Challenges , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- José Bastiani-Gómez, María Minerva López-García, Production of texts in students from two public universities with intercultural model , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 1 (2016): Revista Educación (enero-junio)
- Victoria González García, Curriculum Coherence in Higher Education: Some Reflections , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- María Elena Mellado Hernández, Juan Carlos Chaucono Catrinao, Marianela Clementina Hueche Oñate, Omar Andrés Aravena Kennigs, Perceptions of Teachers from a School Integration Program towards Inclusive Education , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Stephanie Washburn-Madrigal, Viria Ureña-Salazar, Alejandrina Mata-Segreda, Promotion of the equity and social cohesion in the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- Vasthi Jocabed Flores Barrera, Ismael García Cedillo, Educational Supports Received by Middle School Students with Disabilities in Regular Classrooms. Do they correspond to what the law says? , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- Valentina Olivares Allendes, Camila Valdivia Gutiérrez, Jenny Moreno Romero, Opportunities and Challenges of Disaster Risk Education in Chile , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 47, Num. 2 (2023): Journal of Education (July-December)
- Alberto Matías González, Shirley Bárbara Hernández del Cristo, The Identity Challenges for The Education as a Social Institution , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- David Jorge Cuadra Martínez, Jorge Alejandro Salgado Roa, Francisco José Lería Dulčić, Néstor Dante Menares Ossandón, Subjective Theories on Teachers About Learning and Socio-Emotional Development: A Case Study , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
You may also start an advanced similarity search for this article.