How to Cite
Woodburn, S. S., & Boschini, C. (2015). Dominancia de la mano y direccionalidad en dibujos de una población escolar herediana. Revista Educación - Journal of Education, 15(1), 163–171. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18370
Abstract
El orginal no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Fanny, C. Rodríguez Barrantes, Sharon S. Woodhburn, C. Boschini, Preferencia lateral (del pie, la mano y el ojo) en niños costarricenses. , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 16, Num. 1 (1992) Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, C. Boschini, Aplicación del test de la Escuela Meeting Street en una población escolar herediana en 1987 , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 1 (1988): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Lateralidad y direccionalidad en niños heredianos de 5 1,2 a 8 1,2 años , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 11, Núm. 1 (1987): Revista Educación
- Heidy Ceciliano Rogers, Sharon S. Woodburn, Objetividad y confiabilidad de la prueba Goodenough-Harris en CR , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 2 (1988): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Carlos Boschini, Estabilidad de la midición de madurez intelectual en Pre-escolar, con la prueba Goodenough-Harris , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 18 No. 2 (1994): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Harry Fernández-Sagot, Carlos Boschini, Validez predictiva de una prueba de habilidad motora con estudiantes universitarios , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 17 No. 1 (1993): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, C. Boschini, Reconocimiento y caracterización de niños con problemas perceptuales motores en una población herediana , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 15 No. 1 (1991): Revista Educación
Similar Articles
- Mario Alberto Segura Castillo, The Training Function of Evaluation in Everyday School Work , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Vladimir Martínez-Bello, Francisco Moragón-Alcañíz, Games for Girls and Games for Boys: A Study of the Representation of Children´s Games Through Drawing , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 1 (2016): Revista Educación (enero-junio)
- Óscar Julio Maureira Cabrera, Educational Leadership Practices: An Evolutive and Illustrative View From its Main Approaches, Dimensions and More Representative Indicators , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Haideé Coromoto Marin, Román Eduardo Soria Velasco, Carlos Alfredo Bravo Medina, María Victoria Reyes Vargas, María Germania Gamboa Ríos, Nelly Narcisa Manjarrez Fuentes, Víctor Hugo del Corral Villaroel, Curriculum Evaluation of Major in Tourism Engineering Offered by The Amazon State University , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Luis Carlos Núñez Masís, Anyerline Marín Alfaro, The Ecotourism profession at the University of Costa Rica: An Analysis from the Perspective of its Graduate Population , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Katia Lorena Rodriguez-Morales, Mónica Giomary Valenzuela-Ortiz, Former graduate students follow-up of the Graduate Department of the Social Sciences and Humanities School (FCSH) at Escuela Superior Politécnica del Litoral (ESPOL) , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
- Jose Laurian Ramírez Diaz, Dinorah Castro Acevedo, Marcela Arrieta Quesada, Mayra Redondo Hernández, Manuel Alfonso Brenes Zamora, Regular Student`s Perception by Causes of School Dropouts Colleges of Another Students, at Education Regional Management of Cartago, Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- María A. Chacón-Corzo, The construction of knowledge about teaching from the prospective teachers’ perspective , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Catalina Espinoza-Ortiz, Learning strategies implemented through the use of computers and the Internet as support mechanisms for curricular learning in Science and Social Studies , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 2 (2015): Revista Educación (julio-diciembre)
- Gerardo Ignacio Sánchez-Sánchez, Ximena Elizabeth Jara-Amigo, From initial teacher training to actual teaching work: understanding the trajectory , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
You may also start an advanced similarity search for this article.