How to Cite
Castro Poltronieri, A. L. (2015). Relaciones positivas entre el hogar y la escuela. Revista Educación - Journal of Education, 8(1 y 2), 103–110. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18566
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Ana Lorena Castro Poltronieri, Características de la familia del niño de alto logro , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 19 No. 2 (1995): Revista Educación
- Ana Lorena Castro Poltronieri, Carmen M. Cubero Venegas, La creación de un modelo para la atención de la familia: el programa seamos mejores padres y madres , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 20 No. 1 (1996): Revista Educación
Similar Articles
- José Luis Suárez Domínguez, Silvia Jiménez García, The MEIF curriculum reform and the disciplinary structure of the curricula at the Universidad Veracruzana , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 43, Num. 1 (2019): Revista Educación (january-june)
- Juan Carlos Padilla Hernández, Jesús Alberto García García, Exploring Student Academic Engagement: A Systematic Review , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 48, Num. 2 (2024): Revista Educación (july-december)
- Lucía Angélica Esquerre Ramos, Manuel Ángel Pérez Azahuanche, The Challenge of Teacher Performance in the XXIst Century: A Glance at Peru , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 45, Num. 1 (2021): Journal of Education (July-December)
- Concepción Sánchez-Quintanar, José Luis García-Cue, Organizational climate and values: needs indicators and change limitations: Postgraduate College Case , Revista Educación - Journal of Education: Vol.37, num. 2 (2013): Revista Educación (julio-diciembre)
- Raquel Dieguez Batista, Arnaldo Faustino, Nérida Pérez Sánchez, Systematic Mathematical Approach Formation from Science, Technology and Society at the Engineering Profile , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 43, Num. 1 (2019): Revista Educación (january-june)
- Silvia Aguinaga-Doig, Miriam Encarnación Velazquez-Tejeda, Miguel Rimari-Arias, Contextualized Model Educational Inclusion , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Susan Francis Salazar, Hacia una caracterización del docente universitario “excelente”: Una revisión a los aportes de la investigación sobre el desempeño del docente universitario , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 30 No. 1 (2006): Revista Educación
- Norman Marín-Calderón, Implementation of the didactic strategy of critical-reflexive thinking in the literary analysis of Shakespeare’s Hamlet , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 2 (2014): Revista Educación (julio-diciembre)
- Jhonny Saulo Villafuerte Holguín, Roxana Ivón Benites Cañizares, Administration and Finance Professional Competence for an Economy Based on Knowledge , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Viviana Lázara Gonzalez Maura, Alejandro López Rodriguez, Jorge Eduardo Valdivia Díaz, Karina Carvajal Cuello, A Teaching Environment that Favors Learning. A Study at the University of Atacama Faculty of Engineering , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 43, Num. 2 (2019): Revista Educación (july-december)
You may also start an advanced similarity search for this article.