How to Cite
Ruíz Bravo, R. M. (2015). Subprograma de mejoramiento de la enseñanza de la Química (SUMEQ). Desarrollo del Modelo Educativo. Revista Educación - Journal of Education, 8(1 y 2), 111–117. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18567
Abstract
El original no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Rose Marie Ruiz Bravo, Mario Espinosa Flores, Química para el décimo año de la Educación Diversificada.Fundamentación curricular , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 3, Núm. 2 (1979): Revista Educación
- Rose Marie Ruíz Bravo, Virginia Sánchez Molina, Una experiencia en la enseñanza de la Química General practicada en la [Universidad Nacional de Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 3, Núm. 1 (1979): Revista Educación
- Rose Marie Ruíz Bravo, Subprograma de mejoramiento de la enseñanza de la Química (SUMEQ). modelo metodológico , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 8, Núm. 1 y 2 (1984): Revista Educación
Similar Articles
- Jennifer Liseth Fonseca Castro, Cristian Roberto Alfaro Carvajal, Differential and Integral Calculus in a Variable in the Training of Teachers of Mathematics in Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Annia Espeleta Sibaja, Oldemar Rodríguez Rojas, Correspondence Analysis: Study in Beliefs and Styles of Teaching Teachers Mathematics , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Raquel Dieguez Batista, Arnaldo Faustino, Nérida Pérez Sánchez, Systematic Mathematical Approach Formation from Science, Technology and Society at the Engineering Profile , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 43, Num. 1 (2019): Revista Educación (january-june)
- María A. Chacón-Corzo, The construction of knowledge about teaching from the prospective teachers’ perspective , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Ana Lupita Chaves Salas, Julieta Castro Bonilla, Teacher training in High School Education at the University of Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Jesús Ugalde Víquez, The organization of the Faculty of Education in Schools , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Julia Espinoza-Guzmán, Natalia Rodríguez Granados, Tania Elena Moreira-Mora, Relationship Between Instructional Design and Academic Performance in Face to Face and Blended Course of Mathematics: A Multivariate Analysis , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Gaston Vergara-Díaz, Hernán Peredo López, Relationship of academic performance of students in first year of university in Chile and entry instruments for their selection , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Laura Marcela Sobalvarro Chavarría, María Marta Camacho Álvarez, The Learning of the Notion of Object According to The Form in Children of Early Childhood Education: Proposal Geometry in Motion , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Angélica María Velasco Guardias, Susana Montiel Bautista, Susana Ramírez García, Educational Videos as a Disruptive Tool to Support the Learning Process of Subtraction and Multiplication Algorithms in Second Grade Primary School Children , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
You may also start an advanced similarity search for this article.