How to Cite
Woodburn, S. S., & Boschini, C. (2015). Dominancia de la mano y direccionalidad en dibujos de una población escolar herediana. Revista Educación - Journal of Education, 15(1), 163–171. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18370
Abstract
El orginal no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Fanny, C. Rodríguez Barrantes, Sharon S. Woodhburn, C. Boschini, Preferencia lateral (del pie, la mano y el ojo) en niños costarricenses. , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 16, Num. 1 (1992) Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, C. Boschini, Aplicación del test de la Escuela Meeting Street en una población escolar herediana en 1987 , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 1 (1988): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Lateralidad y direccionalidad en niños heredianos de 5 1,2 a 8 1,2 años , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 11, Núm. 1 (1987): Revista Educación
- Heidy Ceciliano Rogers, Sharon S. Woodburn, Objetividad y confiabilidad de la prueba Goodenough-Harris en CR , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 2 (1988): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Carlos Boschini, Estabilidad de la midición de madurez intelectual en Pre-escolar, con la prueba Goodenough-Harris , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 18 No. 2 (1994): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Harry Fernández-Sagot, Carlos Boschini, Validez predictiva de una prueba de habilidad motora con estudiantes universitarios , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 17 No. 1 (1993): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, C. Boschini, Reconocimiento y caracterización de niños con problemas perceptuales motores en una población herediana , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 15 No. 1 (1991): Revista Educación
Similar Articles
- Cristina Castillo-Briceño, Positioning Inclusive Education: A Different View of the Educative Horizon , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 2 (2015): Revista Educación (julio-diciembre)
- Alexis Rojas-León, Contributions to the Study of Sociology of Education (Classical authors) , Revista Educación - Journal of Education: Vol.38, Num. 1 (2014): Revista Educación (enero-junio)
- Luis Enrique Meléndez Ferrer, The Nineteenth-Century Education as a Construction of Resistances in Female Professors , Revista Educación - Journal of Education: Vol.40, Num. 2 (2016): Revista Educación (julio-diciembre)
- Rolando Angel-Alvarado, The Music Education Crisis as a Consequence of Educational Institution Decay , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Patricia Ducoing Watty, Mexican Secondary Sducation: Between The Search for Equitable Access and Educational Gap , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Roberto Espejo Leupin, Karin Cárdenas Artigas, Verónica Romo López, Perceptions of University Professors on the Purposes of Higher Education: Some Preliminary Results for a Fundamental Question , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 48, Num. 2 (2024): Revista Educación (july-december)
- Jorge Alberto Alarcón Leiva, Sebastián Donoso Díaz, A New Paradigm in the Chilean Educational Policy? Debates on Education and Social Transformation , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Ana Lupita Chaves Salas, Julieta Castro Bonilla, Jacqueline García Fallas, The promotion system at high school: criteria of the educational community , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Elmys Escribano Hervis, The Performance of Teachers as a Factor Associated with Educational Quality in Latin America , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Esteban Josué Beltrán Ulate, The ethical challenges of Costa Rican education-political discourse in the period 2006-2010, based on Martin Buber’s dialogical thinking and approach alterity of Emmanuel Levinas , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 1 (2017): Revista Educación (enero-junio)
You may also start an advanced similarity search for this article.