How to Cite
Woodburn, S. S., & Boschini, C. (2015). Dominancia de la mano y direccionalidad en dibujos de una población escolar herediana. Revista Educación - Journal of Education, 15(1), 163–171. Retrieved from https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/18370
Abstract
El orginal no tiene resumenComments
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Fanny, C. Rodríguez Barrantes, Sharon S. Woodhburn, C. Boschini, Preferencia lateral (del pie, la mano y el ojo) en niños costarricenses. , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 16, Num. 1 (1992) Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, C. Boschini, Aplicación del test de la Escuela Meeting Street en una población escolar herediana en 1987 , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 1 (1988): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Lateralidad y direccionalidad en niños heredianos de 5 1,2 a 8 1,2 años , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 11, Núm. 1 (1987): Revista Educación
- Heidy Ceciliano Rogers, Sharon S. Woodburn, Objetividad y confiabilidad de la prueba Goodenough-Harris en CR , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 12, Núm. 2 (1988): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Carlos Boschini, Estabilidad de la midición de madurez intelectual en Pre-escolar, con la prueba Goodenough-Harris , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 18 No. 2 (1994): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, Harry Fernández-Sagot, Carlos Boschini, Validez predictiva de una prueba de habilidad motora con estudiantes universitarios , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 17 No. 1 (1993): Revista Educación
- Sharon S. Woodburn, C. Boschini, Reconocimiento y caracterización de niños con problemas perceptuales motores en una población herediana , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 15 No. 1 (1991): Revista Educación
Similar Articles
- Pedro César Cantú-Martinez, University Faculty: Issuer of Ethical and Moral Values in Mexico , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Omar Iván Gavotto-Nogales, Lidia Isabel Castellanos-Pierra, Professional prospect in Mexico, a limited stage for college students , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 2 (2015): Revista Educación (julio-diciembre)
- María Marta Formichella, The distribution of educational expenditure in Buenos Aires province, Argentina: Is it equitable? , Revista Educación - Journal of Education: Vol.39, Num. 1 (2015): Revista Educación (enero-junio)
- Mauricio Cristhian Portillo Torres, Skills education: prospects and challenges for the education system , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 41, Num. 2 (2017): Revista Educación (julio-diciembre)
- Andrea Melissa Mora Umaña, Conceptions of Language and its Relationship with Higher Cognitive Processes in Teachers I and II Cycle General Basic Education Public Schools Urban Metropolitan Area, Costa Rica , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Luis Fernando Brito Rivera, David Subero Tomas, Moises Esteban-Guitart, Funds of Knowledge and Identity: A Sociocultural Approach of Educational Continuity , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Ma. del Carmen Enriqueta Márquez-Palazuelos, Vicki Lynn Villezcas, The Socialization Process of EFL Teachers Working in Baja California with the National English Program for Basic Education , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Juan Carlos Beltrán Véliz, Braulio Navarro Aburto, Sebastián Peña Troncoso, Practices that Hinder the Processes of Didactic Transposition in Schools Sitters Vulnerable Contexts: Challenges for a Didactic Transposition Contextualized , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Num. 2 (2018): Revista Educación (july-december)
- Jose de la Cruz Torres Frías, María Guadalupe Moreno-Bayardo, José Margarito Jiménez-Mora, The Contributions of Doctoral Thesis Readers as Pedagogical Mediation in the Training of Researchers , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 42, Núm. 1 (2018): Revista Educación (enero-junio)
- Emilio Alberto Ortiz-Torres, Quality in the formation of doctors in pedagogical sciences: graduates´ evaluation and proposals for improvement , Revista Educación - Journal of Education: Vol. 43, Num. 1 (2019): Revista Educación (january-june)
You may also start an advanced similarity search for this article.